Papa Itam and Famaly Story

Tak sangka dalam tempoh kaku blog ni dulu,
rupa-rupa masih ada orang ingat,pernah aku keluar kan kenyataan sedih
"blog usang yang kian dilupakan" mana tak nya aku tinggalkan blog tanpa aku update untuk sekian lama,
rupa-rupa dalam tempoh kaku dulu masih ada orang yang sudi datang kat blog aku.
Terima kasih kawan.



Award kali ni diterima dari pada dua orang Sahabat:-
1.reynne -dah lama dapat baru karang dipaparkan(maaf ya)

2.Cm -aku tabik spring dengan buah fikiran dia

kalau ada pemberian yang tak dipapar bukan bererti tak sudi menerima nya..P-I
berbesar hati menerima nya cuma keadaan dan masa waktu itu yang tak mengizinkan
berbuat demikian.

**pada semua andainya ada entri diblog ini yang kurang menyenang harap dimaaf dan sedia menerima teguran.sila email teguran anda di:-

Dicatat oleh Papa-Itam 30 April 2009
blog comments powered by Disqus

Subscribe here