Papa Itam and Famaly Story



Hari ini kena pie PPD ....malasnya!!!!!
nak pie hantaq keputusan protim tahun 4 ngan tahun 6...
malas...malas...malas....
Dengan rasa malasnya kena jugalah bawa kete pie Selayang Mall tu...
pasai apalah PPD nie duduk kat situ...cubalah duk sebelah umah jer ker ....tak adalah aku malas....
akhirnya sampai jugalah tempat yang nak dituju.....
Gedegang!!!!!! mak oi kuatnya ....
pucat lesi aku....apa aku langgar nie..!!!! macammana nak cakap kat papa !!!!takutnya !!!
apa yang pecah !!!! alamak ramai pulak tue orang datang tengok....teruk ker....nak turun ke tak nak nie....
matilah aku ....apa nak jawab ngan papa nanti....dalam nada separuh mati aku tipon papa ....aku citerlah kat dia ....mak oi cool jer papa jawab..."takper dah jadi dah...sayang ok..." telan air liur je saat tu...hehehe papa tak marah ler...
Masa tu baru berani turun keta....orang kat situ ada yang tanya..." macammana boleh tak perasan ni cik adik ?" mmmmm dah jadi pun ...rekod sejarah aku cium divider jalan ...hehehe...
aku jenguk kereta aku belah depan ...tak de apa pun ...lamana pulak yang patah nie....bila jenguk ke bawah sikit ....fuhhhh selamat kena besi sikit jer....cuak aku masa tu.....pagi-pagi dah bagi glamour diri...hehehe...malu pun ada...tulah hadiah untuk orang berangan macam umi nie....
nak balik rasa fobia pulak...apalagi cakap kat papa....dalam sejam papa sampai...kira papa cutilah hari ini follow dari belakang sampai umah ...hehehe...tq papa sebab tak marah...lain kali janji tak buat lagi...ni sumer salah PPD....hahahaha....

Dicatat oleh Papa-Itam 10 November 2008
blog comments powered by Disqus

Subscribe here