Papa Itam and Famaly Story

Baru-baru ini aku sekeluarga pergi ke satu pameran kira berunsur pendidikan dengan
bayaran masuk untuk dewasa RM12 per kepala dan untuk kanak RM8(kiranya musim-musim begini bayaran bagi aku agak mahal)~~~sebelum pergi ke pameran aku ada berkata bayaran bukan perhalangan~~~waktu membuat bayaran aku ada bertanya dengan dengan budak penjaga kaunter berbaloi kan abang masuk ni~~~dengan nada terpaksa nak jawap entah lah bang~~~melangkah masuk aje~~~perkataan yang pertama keluar dari mulut aku~~~rugi aku bayaran mahal-mahal apa pun tak ada~~~bahan pameran pun kurang~~~tak apa-apa tak~~~bagi pendapat aku yang dah masuk langsung tak berbaloi ~~~tak apalah dah masuk layan aje kerenah anak-anak dan medan memcuba digital camera yang baru aku beli(Olympus 1040)...Apa pendapat korang? kalau tak percaya pergi lah...

Dicatat oleh Papa-Itam 23 April 2009
blog comments powered by Disqus

Subscribe here