Papa Itam and Famaly Story

Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog. Muahhaaahaaaa......

1) AKU dah berkahwin dan pun 2 orang cahaya mata
ini lah isteri tersayang dan cahaya mata yang comel.


2)AKU orang utara
asal orang Sanglang,Perlis
3)AKU Kurang bercakap banyak mendengar
kalau orang tak kenal AKU pasti orang anggap aku sombong...tapi bila dah kenal cepat mesra
4) Aku mudah berkecil hati
Bab ini aku tahu mengapa aku cepat sangat berkecil hati...cuba buang jauh-jauh...
5) Aku suka menolong
selagi termampu.
6) Aku seorang yang sampoi
Asal boleh, kira ok,jalan....
7)Aku kalau berkawan tak memilih bulu
tak kira siapa janji ikhlas


penerima tag seterusnya ditujukan kepada :-
Siapa ya...ada ka kawan-kawan yang sudi jawap

Dicatat oleh Papa-Itam 19 November 2008
blog comments powered by Disqus

Subscribe here